اهداف در سئو

هدف در ۲ فاز اول کارمون برای بهینه سازی سایت، در زمینه پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای جایگاه تجاری شماست، و سپس ترتیبی میدیدم تا این کلمات در جایگاه مناسب در سایت شما قرار بگیرند.
در گام اول مشتریان شما را می شناسیم و بررسی می کنیم که شما چه چیزی را به آن ها می توانید به صورت آنلاین ارائه کنید. پس باید حتما رقبای خود را بررسی کنید.

 
افراد و شرکت های زیادی برای شروع راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود ابتدا یک دامنه را ثبت می کنند. که بیشتر نزدیک به نام تجاری اصلی شان است. و به دنبال آن طراحی یک وبسایت که بیش از یک بروشور ارزش دارد.
خیلی از این صاحبان تجارت به بهینه سازی سایت فکر نمی کنند و فقط در جهت سلیقه خودشان وب سایت را طراحی می کنند. ولی بعضی از آن ها به صورت دراز مدت فکر میکنند، یعنی رقیبان آنلاین خود را همواره مورد بررسی قرار می دهند، و همواره با بررسی آنلاین رقیبان به پیشی گرفتن از آن را در تلاش اند. تا از فواید اینترنت برای کسب و کار خود استفاده کنند. حتما شما هم می خواهید از این روش تبلیغاتی برای سایت خود نیز استفاده کنید.
مهمترین نکته در زمینه کلمات کلیدی سایت این است که شما کلماتی را انتخاب کنید که کاربران آن را جستجو می کنند. و سپس صفحه فروش خود را قوی طراحی کنید تا کاربر از شما خرید کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.