کلمات کلیدی

وقتی کاربری وارد موتور جستجو می شود، کلماتی را در آن وارد می کنند تا به آن اطلاعاتی که می خواهند دسترسی پیدا کنند. به این کلمات در واقع کلمات کلیدیمی گوئیم.

فرض کنید بهینه سازی سایت مانند پخت یک غذا می باشد، بنابر این کلمات کلیدی از عناصر سازنده آن می باشند. آیا شما بدون رعایت کردن دستورالعمل های لازم اقدام به این کار میکنید؟ آیا بدون جمع آوری کردن مواد مورد نیاز این کار را شروع میکنید؟

در قیاس کاری ما ، کلمات کلیدی مواد لازم و هفت خان سئو ما در حقیقت دستورالعمل می باشد.

به صورت ایده آل شما باید در زمان ثبت دامنه خود به این نکته توجه کنید. همچنینی به ساختار سایتتان و ایجاد مطالب آن.

به هر حال، همیشه این امکان پذیر نیست، معمولا صاحبان سایت بعد از طراحی و پیاده سازی سایت وارد مبحث سئو می شوند.

حتی اگر در حال حاظر سایتی را دارید، پیدا کردن و بررسی کلمات کلیدی یک امر حیاتی و انرژی بر برای شما می باشد. اگر چه ممکن استی که این پروسه شما را گیج کند، به نظر من ۲۰% تلاش شما برای بهینه سازی بستگی به این بخش دارد. اگر از کلمات ضعیف استفاده کنید، انرژی شما برای ۸۰% مابقی تلف خواهد شد. و سایت شما مانند خیابان بسیار شیکی و خوبی خواهد شد که هیچ ماشینی از آن عبور نخواهد کرد. و این می تواند باعث نا امیدی شما در گام های بعدی باشد.

فراموش نکنید که یکی از منابع مهم کلمات کلیدی شما وبلاگ شماست. این امر همواره به رشد امتیاز شما در گوگل کمک میکند. در بخش آنالیز توسط گوگل به نرم افزار آنالیز گوگل می پردازیم. در آن جا مشاهده می کنید که از چه کلمات کلیدی بیشتر کاربران وارد سایت شما خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.