فعالیت ربات گوگل

اگر شما چهار یا پنج سال قبل کتابی را در مورد سئو مطالعه می کردید، اکثر مطالب آن در زمینه ثبت موتور های جستجو بود. حتی کسب و کار هائی هم در این زمینه وجود داشت که این کار را برای مشتریان انجام می دادند. هنوز هم به کار خود ادامه می دهند. ولی این نکته رو باید بدونید که الگو ریتم ها همیشه در حال تغییر هستند. در حال حاظر بهترین راه برای این که موتور های جستجو سایت ما را به خوبی پیدا کنند و اکثر صفحات آن را ایندکس کنند استفاده از Sitemap است. که در آینده در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.
کنترل فعالیت ربات ها ی موتور های جستجو، در زمینه این است که شما به گوگل کمک کنید تا سایتتان را پیدا کند، و از همه مهمتر، تمامی صفحات شما را ایندکس کنند. شاید باعث تعجب شما باشد که شرکت هائی با سایت های بزرگ این مشکل را دارند. من برای مشتریان بزرگم بیشتر انرژی خود را برای این زمینه قرار می دهم.
همان طور که مشاهده خواهید کرد، سایت های خوب، به خوبی میزبانی شده اند، حتی اگر می خواهید یک وبسایت جدید بسازید و یا می خواهید مجددا روی یک وب سایت کار کنید، به شما نشان می دهم که چگونه می توانید به خوبی توسط گوگل پیدا شوید و تمامی صفحات شما به صورت کامل توسط گوگل ایندکس شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.