ارتباط مستمر با کاربران از طریق ایمیل

می توان گفت یکی از قوی ترین ابزارها برای ارتباط با مشتریان و کاربران استفاده از سیستم ایمیل است. خیلی از صاحبان سایت با خرید لیست های میلیونی ایمیل کاربران اقدام به ارسال نامه های تبلیغاتی یا همان اسپم می کنند که این کار به معنی از بین بردن تجارت شماست. بعضی فکر میکنند که ارسال ایمیل انبوه اسپم است! خیر شما می توانید با ارسال ۵ ایمیل اقدام به ارسال اسپم کرده باشید، ولی اگر ۱۰۰ هزار ایمیل هم ارسال کنید اسپم نباشد.
بله، درست است شما باید ایمیل را به کاربرانی ارسال کنید که انتظار دریافت ایمیل را از شما دارند. یعنی قبلا درخواست کرده اند تا از سوی شما ایمیل ارسال کنند.
برای این کار می توانید از سیستم های ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. روش این سیستم ها این است که بعد از عضویت یک فرم در اختیار شما قرار می دهند. و شما آن را در سایت خود قرار می دهید. در بخشی از صفحه سایت خود این فرم را قرار دهید. کاربر در صورت تمایل می تواند اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهد.

نکاتی برای نوشتن مطالب:

خیلی سریع بعد از دریافت اطلاعات مشتری از وی تشکر کنید. وقتی کاربر فرم را پر کرد آن را به صفحه ای منتقل کرده و از وی بابت ارائه اطلاعاتش تشکر کنید.
بعد از پر کردن فرم توس کاربر سریعا نامه ای برای او ارسال کنید و در آن نامه از وی بابت پر کردن تشکر کنید و این اطمینان را به وی بدهید تا اطلاعات کاربر تان را به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار نمی دهید.
اگر قول داده اید که هر هفته خبرنامه ارسال میکنید این کار را انجام دهید و متنی زیبا  و جذاب هر هفته طراحی کرده و برای کاربران ارسال کنید.
حتما آدرس لغو عضویت را در نامه هایتان قرار دهید اگر کاربر نمی خواهد دیگر ایمیلی دریافت کند روی این لینک کلیک خواهد کرد و عضویتش لغو خواهد شد.
نامه های را مختصر و کوتاه و مفید ارسال کنید
از عنوان های جذاب استفاده کنید تا کاربران نامه ها را باز کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.