از چه پیوندهایی میتوانید استفاده کنید که مطابق با دستورالعمل های گوگل باشد ؟

از چه پیوندهایی میتوانید استفاده کنید که مطابق با دستورالعمل های گوگل باشد ؟اگر تا کنون قربانی مجازات گوگل شده اید ، می دانید چقدر دردناک است تا بتوانید مشکل را شناسایی کرده و از ضرر در امان بمانید .حتی اگر تا کنون مجازات نشده باشید ، تهدید مجازات کردن هم نگران کننده است اما چگونه می توانید از آن جلوگیری کنید ، زمانی که پیوند های غیر طبیعی در اطرافتان قرار دارند ؟

ما از مجازات گوگل و پیوندهای غیر طبیعی بسیار ناراحت هستیم . نحوه کسب پیوندهایی را که مطابق با دستورالعمل های گوگل هستند را به اشتراک می گذارد که سایت شما را از مشکلات حفظ می کند و می تواند تاثیر واقعی داشته باشد .

بازنویسی ویدیو

اگر شما چیزی در مورد من می دانید ، باید این را هم بدانید که من کارهای زیادی را با لینک های غیر طبیعی انجام داده ام .
من کارهای زیادی را برای کمک به افراد مبتلا به مشکلات پنگوئن و مجازات های غیر طبیعی انجام داده ام .
اما امروز ما در مورد لینک های طبیعی صحبت خواهیم کرد .

میخواهم به شما نکاتی را در مورد انواع پیوندهایی که مطابق با دستورالعمل های گوگل هستند بگویم .
این پیوندها گاهی اوقات بسیار سخت تر از دریافت لینک های غیر طبیعی هستند ، اما آنها نوعی لینک هستند که گوگل باید آنها را ببیند و این پیوندها می توانند به بهبود رتبه بندی شما کمک کنند .

۱. پرسش

از چه پیوندهایی میتوانید استفاده کنید که مطابق با دستورالعمل های گوگل باشد ؟2

شماره اول این است که از مردم بپرسید.
شما می توانید از اعضای خانواده ، دوستان خود و حتی از کارکنان بپرسید .
می توانید بگویید : (( اگر شما یک وبلاگ داشته باشید ، می توانید برای ما کار کنید و به ما پیوند دهید؟ ))
اگر آنها میخواهند پیوند را در جایی پنهان کنند ، این بهترین لینک نیست اما اگر آنها به طور قانونی خوشحال هستند که شما را ذکر کرده و به شرکت شما پیوند دهند ، این یک پیوند طبیعی خوب است که گوگل از آن قدردانی خواهد کرد.

۲. راهنماها

 

از چه پیوندهایی میتوانید استفاده کنید که مطابق با دستورالعمل های گوگل باشد ؟3

مردم احتمالا می گویند : ((‌راهنماها لینک های طبیعی نیستند ؛ آنها لینک های خود ساخته اند ))
من درباره freelinkdirecrory.com و سایر انواع راهنماهای اسپم که در آن هر کسی در دنیا می تواند یک لینک ایجاد کند صحبت نمیکنم .
من در مورد راهنماهایی که مانع وارد شدن هستند صحبت می کنم .

یک راهنما که انتظار می رود کسب و کارتان در آنجا لیست شده باشد و شاید مردم واقعا از آن استفاده می کنند .

یک محل خوب برای فهرست شدن در این راهنماها که در آن شما انتظار کسب و کار را می بینید ، Moz Local است. Moz Local می تواند شما را در ایجاد راهنماهایی که می خواهید سایت خود را در آن ذکر کنید ، کمک کند.
گاهی اوقات راهنماهایی هستند که کمتر جستجو میشوند . به عنوان مثال ، شما یک عکاس عروسی هستید.

ممکن است بخواهید درراهنمای شهر، فهرستی ایجاد کنید که به مردم درمورد جایی برای پیدا کردن نوازندگان برای عروسی و مکان های عروسی و همچنین عکاسان عروسی میگوید . این می تواند یک لینک واقعا خوب باشد که نشان دهنده یک پیوند خوب است . یک راه خوب برای پیدا کردن این فرصت ها این است که شماره تلفن رقبای خود را جستجو کنید . برای این جستجو ، شما باید شماره تلفن منهای سایت خود را سرچ کنید ؛ سپس ، لیستی از راهنماهایی را که گوگل فکر میکند نمونه های خوبی برای جستجوی شما هستند را مشاهده میکنید . شما میتوانید به این راهنماها بروید و ببینید آیا میتوانید لینک سایت خود را دریافت کنید .

۳. اتصالات صنعت

 

از چه پیوندهایی میتوانید استفاده کنید که مطابق با دستورالعمل های گوگل باشد ؟4

اکثر کسب و کارها با تامین کنندگان ، فروشندگان ، مشتریان و شرکا ارتباط دارند. این ها مکان هایی هستند که کسب و کار شما میتواند در آن قرار گیرد . اگر شما می توانید در این نوع لیست ها فهرست شوید ، پس این چیز خوبی است.
یک راه خوب برای پیدا کردن این است که بدانید رقبای شما در چه لیست هایی هستند . نگاهی به پروفایل های پیوند آنها بیاندازید و ببینید آیا چیزی هست که شما نیز باید در آن فهرست میشدید ؟

۴. نام تجاری نامعلوم / نام ذکرشده

 

از چه پیوندهایی میتوانید استفاده کنید که مطابق با دستورالعمل های گوگل باشد ؟5

 

این مکان جایی است که کسی از کسب و کارتان و وب سایتتان گفته است ، و شاید نامتان را نیز ذکر کرده است ، اما با شما ارتباطی ندارد ( به شما پیوند نزده است )
شما میتوانید به این افراد بگویید : ((‌از اینکه نام ما را ذکر کردید سپاسگزارم ؛ آیا میتوانید به ما پیوند دهید ؟ ))

شما می توانید این فرصت ها را با استفاده از Moz Fresh Web Explorer پیدا کنید .
هر کسب و کاری باید هشدار گوگل را تنظیم کند تا اگر که کسی کسب و کار شما را ذکر کرد ، به شما گفته شود .

 

با این حال ، حتی با این تنظیم ، گاهی اوقات بعضی چیزها از دست میروند ،
به همین دلیل توصیه می کنم هر ماه جستجو برای نام تجاری خود را انجام دهید .
اگر تعداد زیادی از این لیست ها داشته باشید ممکن است بخواهید سایت هایی مانند یوتیوب یا فیس بوک را نیز حذف کنید .
سپس ، تاریخ را برای یک ماه تنظیم کنید و ببینید که در ماه گذشته چه اتفاقاتی افتاده است ؛ ممکن است بتوانید به برخی از این کسب و کارها دسترسی پیدا کنید تا لینک ها را دریافت کنید .

۵. احضار لینک های شکسته

 

 

از چه پیوندهایی میتوانید استفاده کنید که مطابق با دستورالعمل های گوگل باشد ؟6

راهی که شما می توانید لینک های شکسته شده را به وب سایت خود پیدا کنید این است که به Google Search Console بروید و به اشتباهات نگاه کنید .
آنچه که در اینجا درموردش صحبت میکنم جایی است که کسی به وب سایت شما مرتبط شده است ، اما احتمالا URL آنها را اشتباه کرده است . دو راه وجود دارد که می توانید این را دریافت کنید .
یک راه این است که به سایت بپیوندید و بگویید : (( با تشکر برای پیوستن به ما. آیا می توانید اشتباهات را حل کنید؟ ))

شماره دوم این است که یک تغییر مسیر ایجاد کنید که از آدرس اشتباه به آدرس URL درست برود .
هنگامی که این کار را انجام می دهید ، کمی از سهمیه پیوند را از طریق تغییر مسیر کاهش می دهید ، اما خیلی بهتراز داشتن لینکی است که به یک صفحه شکسته می انجامد ، زیرا لینکی که به صفحه ۴۰۴ می رود ، لینکی نیست که به مسائل PageRank رسیدگی کند .

۶. عالی باش

 

از چه پیوندهایی میتوانید استفاده کنید که مطابق با دستورالعمل های گوگل باشد ؟7

روزنامه نگاران همیشه به دنبال چیزهایی هستند که در مورد آنها بنویسند . اگر شما می توانید چیزی را با کسب و کارتان انجام دهید که مهم و قابل توجه است ، فوق العاده است. چیزی که شما می توانید انجام دهید این است که یک رویداد ایجاد کنید یا کاری برای خیریه انجام دهید ، روزنامه نگاران دوست دارند در مورد این چیزها بنویسند.
راه دیگر برای پیدا کردن فرصت هایی برای انجام دادن چنین کارهایی این است که یک جستجوی حرفه ای گوگل را انجام دهید.

برای مثال شما می توانید جستجوی گوگل برای سالن های مو را انجام دهید و سپس روی اخبار کلیک کنید . شما می توانید تمام انواع داستان های خبری که روزنامه نگاران درباره آن نوشته اند را مشاهده کنید و این میتواند به شما ایده های جدیدی دهد .
شما می توانید به این روزنامه نگاران بگویید : (( کسب و کار ما چنین کار عالی را انجام می دهد . آیا می خواهید یک داستان در مورد ما بنویسید؟ )) سپس این پیوند به وب سایت شما اضافه خواهد شد.

۷. دریافت مطبوعات؟ دریافت بیشتر!

اگر مطبوعات را دریافت می کنید ، کارهایی را برای دریافت بیشتر از این مطبوعات انجام دهید .
من یک داستان در مورد یک مشتری دارم که یک محصول ویروسی داشت . آنچه که او انجام داد تماس با همه کسانی بود که با او ارتباط داشتند و خود را به عنوان یک منبع برای مصاحبه معرفی میکردند .
اگر شما کاری را انجام می دهید که ویروسی است ، اغلب به این معنا است که افراد دراین جنبه از کسب و کار شما فوق العاده علاقه مند هستند و شما معمولا با کمی کار میتوانید لینک های بیشتری دریافت کنید .

۸.هارو

 

از چه پیوندهایی میتوانید استفاده کنید که مطابق با دستورالعمل های گوگل باشد ؟8

کدام یک از خبرنگاران کمک می کنند؟ هارو یک لیست ایمیل است که روزنامه نگاران و همچنین متخصصان را به کسب و کارها متصل می کند .
این روزنامه نگاران به دنبال یک منبع هستند. به عنوان مثال ، اگر شما یک دندانپزشک هستید ، ممکن است روزنامه نگاری داشته باشید که یک داستان درباره سفید کردن دندان ها بنویسد . این خبرنگار ممکن است بخواهد از شما به عنوان یک منبع استفاده کند و سپس به شما پیوند دهد .

نکته : که اگر از Gmail استفاده می کنید فیلتر کردن را در Gmail تنظیم کنید تا فقط درخواست های HARO که حاوی کلمات کلیدی یا کسب و کار شما هستند را ببینید . در غیر این صورت ، میتوانید هر روز سه ایمیل دریافت کنید ، و این میتواند صندوق ورودیتان را پر کنید.

۹. چه محتوایی در حال پیوند است؟

یک راه خوب برای انجام این کار این است که به کنسول جستجوی گوگل بروید ، درقسمت لینک سایت شما و سپس بیشترین محتوای مرتبط شده ؛ و روی ” بیشتر” کلیک کنید . این به شما یک لیست از URL های در سایت شما و تعداد دامنه هایی که به آن URL ها پیوند دارند ، می دهد . اگر لیست را دانلود کنید، همچنین می توانید URL های دقیق را که لینک ها از آنها می آیند ، مشاهده کنید.

اگردر سایت خود محتوایی را دارید که در واقع لینک ها را جذب می کند ، این نوع محتوایی است که می خواهید به دیگران تبلیغ کنید تا لینک های بیشتری دریافت کنید . شما همچنین می توانید با افرادی که به شما پیوسته اند ارتباط برقرار کنید و بگویید : (( بسیار متشکرم برای پیوستن به من . آیا چیز دیگری وجود دارد که برای خوانندگان مفید باشد؟ )) اگر افراد ، مایل باشند به شما ایده دهند ، اغلب اوقات می تواند ایده های خوبی برای ایجاد محتوای جدید ایجاد شود.

۱۰. محتوای ۱۰x

از چه پیوندهایی میتوانید استفاده کنید که مطابق با دستورالعمل های گوگل باشد ؟9

 

 

این ایجاد محتوایی است که ۱۰ برابر بهتر از آنچه که در وب سایت وجود دارد است . این کار لازم نیست گران باشد . فقط می تواند پاسخ دادن به سوالاتی باشد که مردم در مورد محصول یا کسب و کار شما دارند.
یکی از چیزهایی که باید انجام شود این است که به پاسخ یاهو بپردازیم و برای محصولمان جستجو کنیم و ببینیم مردم درباره این حرفه یا محصول چه سوالاتی می پرسند ، چرا که اگر مردم دریاهو سوال بپرسند ، اغلب به این معنا است که پاسخ در جستجوی گوگل به راحتی قابل دسترسی نیست . شما میتوانید محتویاتی را ایجاد کنید که بهترین است و میتواند به هرگونه سوالی که مردم دارند ، پاسخ دهد . اگر این واقعا یک محتوای ۱۰x باشد باید به طور طبیعی جذاب باشد .

نتیجه گیری

بنابراین ، ده راه برای لینک هایی که مطابق با دستورالعمل های گوگل هستند و میتوانند تاثیر زیادی در رتبه بندی تان ایجاد کنندوجود دارد . این راه ها سخت تر از رفتن به یک راهنمای لینک رایگان یا استفاده از تکنیک های اسپم برای ایجاد لینک است اما اگر شما می توانید این نوع از کار را انجام دهید بسیار عالی است . لازم نیست درمورد تیم اسپم وب نگران باشید. شما می توانید به نوع لینک هایی که دریافت می کنید افتخار کنید .از ملاحظه تان ممنونم . علاقه مندم بدانم کدام لینک ها شما را با ایجاد چیزهای بزرگ ، با انجام کارهایی که گوگل انتظار کسب و کار را دارد پیوند داده اند . نظراتتان را بگویید ؛ مطمئنم در مورد نحوه پیوند دادن راهنماها مطابق با دستورالعمل های گوگل ، بحث جدی خواهیم داشت.

 

منبع: moz.com

2 نظرات
  1. صادق افشاری می گوید

    سلام، مثل همیشه یک مقاله به موقع و عالی با ترجمه ای روان و قابل فهم. ممنون

  2. zakaria می گوید

    سلام ایا پیوندهای نوفالو که در انجمن ها ساخته می شود تاثیری رو رتبه دارد مثلا پیوند نوفالو هست ولی کلیک خور هست و کاربران زیادی از انجمن رو لینک کلیک کنند ایا تاثیری در جایگاه لینک در گوگل دارد یا نه .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.