آموزش سئو ، بهینه سازی سایت بخش دوم

یکی از مهمترین مشکلات هر کتاب آموزش بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، این است که این صنعت هر روز در حال تغییر است و بنابراین هر تکنیکی قبل از این که جوهر آن خشک بشود تغییر میکند. موفق ترین تکنیک ها در طول زمان، ابزار های بهینه سازی در حال بهتر شدن هستند ، یا حذف شده اند و یا با نوع دیگری تغییر پیدا کرده اند.

در نتیجه من دو کار را برای خوانندگان این مقاله متذکر میشم:

اول: این که این سری مقالات بر اساس آخرین مشاهدات و بررسی های اینجانب در زمینه بهینه سازی سایت می باشد.
دوم: این است که در هر زمانی که تغییراتی در این زمینه انجام شود سریعا از طریق سایت مدیر سایت به شما اعلام میکنم . امکانات زیر به شما روش های بروز بودن در این زمینه را کمک میکند و همچنین شما این امکان را دارید که مستقیماً با من تماس بگیرید.

بخش وبلاگ سایت: در این بخش شما می توانید آخرین اخبار ها در زمینه گوگل ، سوال و پرسش های خودتان در زمینه سایت و بهینه سازی سایت را دریافت کنید. با استفاده از RSS سایت می توانید از آخرین مطالب وبلاگ نیز با خبر شوید.

همواره در حال تحقیق هستم: تقریبا در تمامی وب سایت هائی که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت میکنند عضو فعال هستم و از آخرین اخبار و تکنیک های این زمینه هر روز با خبر میشوم. پس شما می توانید چکیده کاملی از آخرین مطالب را در سایت مطالعه کنید.

انجمن سایت: به زودی انجمن سایت برای کاربران عضو راه اندازی خواهد شد. و کاربران می توانند در آن جا به تبادل نظر و رفع مشکلات شان بپردازند.

عضویت در سایت: با عضویت در سایت می توانید علاوه بر استفاده از امکانات سایت هر هفته خبر نامه سایت را دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.