راه اندازی یک سایت جدید – انتخاب دامنه

در زمانی که هاست مناسب را انتخاب کردید، وقت آن رسیده که دامنه خود را انتخاب کنید. در این روز های کاربران اینترنت سایت هائی را ثبت می کنند که در جستجو ها آمار بالائی برای جستجو دارند مانند MARKETING.COM
در الگوریتم های گوگل کلمات کلیدی در آدرس ها نقش مهمی را ایفا می کنند. بخش های هر آدرس شما می تواند تاثیر مهمی در سئو داشته باشد. برای مثال در زیر نام دامنه، شاخه و نام صفحه قرار دارند:
http://www.نام دامنه.com/شاخه محصول/نام محصول.html
مهم ترین بخش خود نام دامنه است. ممکن است شما در فروم های اینترنت شنیده باشید که دامنه های شامل کلمات کلیدی شما در حقیقت وقت تلف کردن است، آن ها به این دامنه های اتهام هرز بودن را می دهند. و در حقیقت باید بر روب برند کار کرد.
برای انتخاب نام دامنه مناسب باید به نکات زیر توجه کرد:
مدت زمان ثبت دامنه:
هر چه زمان ثبت دامنه بیشتر باشد موتور های جستجو علاقه بیشتری برای دادن رتبه های بهتر به آنان دارند. اگر دامنه شما تازه ثبت شده است باید بین ۶ تا ۹ ماه در حالت معمولی برای رتبه های بهتر صبر کنید. ولی در این مدت زمان می توانید شروع به ساخت لینک برای سایت خود کنید.
خرید دامنه های ثبت شده:
در صورتی که تمایلی ندارید تا در لیست انتظار گوگل قرار بگیرید می توانید از دامنه های قبلا ثبت شده استفاده کنید. شاید این نقطه خوبی برای شروع باشد.
این نکته را در نظر داشته باشید که گوگل همواره در تلاش است که نتایج جستجو به صورت کاملا طبیعی بدست آیند.
پیشنهاد من به شما این است که در صورتی که دامنه ای را مشاهده کردید که در حال منقضی شدن است با صاحب آن تماس بگیرید و آن را به پانل خود ترانسفر کنید. و حتما ۳ ماه قبل از این کار اطلاعات دامنه را به اطلاعات خودتان منتقل کنید.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.