یک سوال ساده برای فروش بیشتر

در این برنامه شنبه اول هفته به یک نکته مهم پرداختم که اگر از همین شنبه به انجام این کار بپردازید می توانید فروش خودتان را در هفته های آینده بیشتر کنید.

پیشنهاد می کنم حتماً این برنامه شنبه اول هفته را مشاهده کنید و نظر یا تجربه خودتان را در مورد این برنامه با دیگر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

9 نظرات
  1. مسعود می گوید

    سلام
    اگر می‌شود متن فرمایشاتتان را هم قرار دهید.

    با تشکر

  2. رحمانی می گوید

    سلام
    ممنون از زحمتتتون.این روش برای این هفته حتمن اجرا میکنم و نتایج رو حتمن تو همین بخش اعلام خواهم کرد.
    مجددا از زحمت های شما سپاسگزارم

  3. صابر احمدی می گوید

    سلام
    خدا قوت
    چرا ویدیو های شنبه اول هفته نمیشه دانلود کرد

  4. علی می گوید

    من تجربیاتی در مورد صفحه فروش دارم که همانطور که گفتید در اینجا می نویسم.
    تعداد عکسیهایی که در صفحه فروش از محصول یا خدمات خود می گذارید خیلی اهمیت دارد و البته کیفیت عکسهای هم خیلی مهم هستند. خیلی احتیاط کنید که عکسهایی که می گذارید پر حجم نباشند و براحتی Load شوند وگر نه کاربر را اذیت می کنند.
    زمانی که صحفه فروش را طراحی می کنید دقت داشته باشید که کاربر کالای شما برای برطرف کردن نیازی خریداری می کند. روی آن نیاز کاربر تمرکز بیشتری بکنید تا اطلاعات تکنیکی کالا. مثلا اگر جارو برقی می فروشید، کاملا درست است که وات و قدرت مکش و غیره جارو برقی خیلی اهمیت دارد ولی مردم نه درک و نه توجه چندانی به آن نخواهند داشت. مثلا می توانید بگویید که یک اتاق معمولی را در چند دقیقه تمیز می کند و یا اطلاعاتی مانند آن.
    سعی کنید اطلاعای که می گذارید را با اطلاعاتی که از قبل در ذهن کاربر است گرده بزنید. به عنوان مثال همان جارو برقی، قدرت مکش بیست برابر بیشتر از جارو برقی های معمولی یا چیزی مانند آن.
    زمانی که کاربری به صفحه خرید شما آمده در واقع تصمیم خودش را تا حد زیادی گرفته. شاید بهترین کار این باشد که کاری نکنید که تصمیمش عوض شود. به عنوان مثال کلی قواعد و قوانین در مورد انیکه پس یا تعویض نمی شود و کاربر باید پول پست برگشت و غیره را بدهد ننویسد. سنگ سر راه خرید نیاندازید.
    مراحل خرید را تا حد امکان ساده کنید. سوالات زیای و غیر ضرور نپرسید. این صفحه جایی نیست که شما بخواهید اطلاعات زیادی از مشتری بگیرید. بگذارید کارش را در سریعترین زمان ممکن انجام بدهد. همان ای میل کفایت می کند بعدا می توانید با مشتری تماس بگیرید.
    بلافاصله بعد از زدن دکمه خرید برایش مشتری ای میل بفرستید و نشان بدهید که سفارش دریافت شد و کالای مشتری همین امروز پست می شود. اگر بتوانید از زمان سفارش تا زمان تحویل محصول باز هم برای مشتری ای میل بدهید و نشان بدهید که همانقدر که مشتری منتظر دریافت خدمات یا کالای شماست، شما نیز هیجان دارید که مشتری هر چه زودتر خدمات و کالای شما را دریافت کند.

  5. سینا می گوید

    با سلام، الان چند هفته ای میشه که برنامه شنبه اول هفته شما رو دنبال می کنم، بخش جدید تصویری هم عالی شده ، ممنون بایت نکات مهمی که تو تمامی پست های نوشتاری ، صوتی و تصویری ارائه می دید
    با تشکر مدیریت سایت دیجیسل

  6. mohammadi می گوید

    عرض سلام
    فوق العاده مفید بود مثل همیشه و کمال استفاده رو بردم
    مرسی از شما

  7. Mohammad می گوید

    عرض سلام و ادب خدمت استاد نورهانی عزیز

    از نکات آموزنده و بسیار کاربردی تون سپاسگزارم

    بارها شده که از تجربیات خوب شما استفاده و نتایج مثبت اون رو در روند کارم مشاهده کردم

    با تشکر. معینی

  8. بهروز پور می گوید

    سلام
    مهندس کاش کمی هم در مورد سایت های خبری و … در کل سایت های غیر فروشگاهی هم صحبت کنید
    سپاس بابت آموزشهاتون

  9. میرزایی می گوید

    مهندس نورهانی عالی بود
    سپسگذار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.