اهمیت وبلاگ نویسی در تبدیل بازدید کننده به مشتری

در این برنامه شنبه  اول هفته به بیان دو اصل مهم فروش آنلاین سایت می پردازیم. و این که تولید محتوای جذاب چه تاثیری در فرایند فروش سایت دارد.

16 نظرات
  1. حمید حاجتی می گوید

    سلام
    من سایت وردپرس دارم میشه لزف کنید به من آموزش بدهید چطور ویدیو در سایتم قرار دهم
    مرسی

    1. لوپوک می گوید

      شما میتونید ویدیو خودتون رو در آپارات آپلود کرده و کد مربوطه‌اش رو در مطلبتون کپی کنید. یا هم که ویدیو رو در هاست خود آپلود کرده و از افزونه JW Player برای نمایشش در سایت استفاده کنید.

  2. سجاد می گوید

    مرسی تشکر عالی بود

  3. احمد می گوید

    سلام
    با تشکر از زحمات شما.
    لطفا لینک دانلود ویدئو رو مثل قبل قرار دهید.

  4. موسی می گوید

    سلام

    من همیشه ویدیو ها و آموزش های شما را دنبال می کنم.
    از همین الان بنده را جزء کاربر حرفه ای سایت خودتون بدونید.

  5. حمید می گوید

    از راهنماییها و آموزشهای شما تشکر بی شائبه را دارم. خداوند به شما توفیق بیشتر عنایت فرماید.

  6. رشید می گوید

    عالی عالی عالی
    لطفا ادامه بدین و موفق باشید

  7. علی می گوید

    وب لاگ نویسی فوق العاده مهم است البته فقط تصمیم به وب لاگ نویسی به تنهایی کافی نیست. وب لاگ نویسی یک همت و دیسپلین فوق العاده می خواهد. زمانی که شما وب لاگ می نویسید در واقع به عنوان یک متخصص دارید با مخاطبان خودتان صحبت می کنید. اگر متخصص چیزی که می نویسید نیستید وب لاگ نویسی فقط اعتبار شما را خراب می کند. اگر خوب نمی توانید بنویسید باز هم وب لاگ نویسی کاربران را از سایت شما دور می کند.
    به عقیده من شما یا باید مطالب جدیدی برای گفتن داشته باشید و یا اینکه مطالبی را جمع آوری کردید و آنها را در اختیار کاربر قرار می دهید. البته در هر دو حالت نباید وب لاگ شما نباید جنبه فقط تبلیغ کالای شما را داشته باشد. وب لاگ تبلیغ غیر مستقیم شما و سازمان شماست. شما با وب لاگ اعلام می کنید که شما یک متخصص هستید و تصویری از سازمان خودتان به عنوان یک سازمان علمی و دارای بار علمی ترسیم می کنید.

    وب لاگ بهتر است تا حد امکان کوتاه باشد و سیستم روزنامه نگاری را داشته باشد. به این ترتیب که مطلاب مهم را در همان اول بنویسید و به سمت انتها که می روید به جزییات بیشتری بپردازید. در هر وب لاگ به بیشتر از حداکثر سه موضوع نپردازید. اگر واقعا خیلی مطلب برای گفتن دارید تا پنج موضوع هم می توانید بروید ولی باید واقعا مهارت داشته باشید.

    وب لاگ خودتان را جداب کنید. حتما سعی کنید وب لاگ شما عکس یا ویدویی داشته باشد. با فونتها عجیب و غریب و عیر معمول نباشد. حتما سعی کنید وب لاگ با فونت مشکی در زمینه سفید باشد. تمامی کتابهای درسی و غیره به این شکل نوشته شدند و ما شرطی شدیم که فونت مشکی در زمینه سفید را راحتتر بخوانیم.

    سعی کنید خیلی به اصطلاح تو هم تو هم و ریز ننویسید. همه ما از دیدن کتابهای قطور وحشت می کنیم. وب لاگ خیلی بلند چند صفحه ای و یا خیلی تو هم تو هم مثل همان کتاب قطور مخاطبان را می ترساند.

    اگر وب لاگ شما تدام نداشته باشید تاثیری نخواهد داشت. آقای نورهانی نمونه بسیار خوبی را با فرستادن مطالبشان در هر شنبه ارائه نموند. مطالبتان چند هفته بعد را آماده داشته باشید.

    زمان ارسال وب لاگ هم اهمیت دارد. زمانی را انتخاب کنید که کاربران معمولا وقت آزاد برای خواندن دارند. شنبه ها صبح و پنجشنبه یا جمعه عصر یا شب بسته به نوع کاربرتان می تواند زمان خوبی باشد.

    اگر شرکت متعلق به خودتان است سعی کنید وب لاگ را خودتان بنویسید و یا حداقل از کارمندانی استفاده کنید که می دانید شما را ترک نمی کنند. این اتفاق چند بار برای من افتاده. کارمند با هزینه شرکت وب لاگ نوشته و خوب هم نوشته- بعد از مدتی که اسم و رسمی پیدا کرد شرکت را ترک کرد و یا کلی مشکل درست کرد.

    همیشه کاربران را با سوال یا نظر خواهی و یا به هر طریقی درگیر کنید. کاربر را تحریک کنید که کامنت بگذارد- نظر بدهد و به شکلی درگیر مطلالبی که شما نوشتید بشود.

  8. م می گوید

    سلام پس چرا لینک دانلود رو برداشتید؟
    لطفا از این سیاست ها تو سایت خودتون استفاده نکنید

  9. ebrahim asadi می گوید

    مثل همیشه علی …ممنون از اینکه به رشد افراد جامعه کمک می کنید.

  10. بهروز پور می گوید

    من که کامل به اهمیتش تو این چند وقت پی بردم و کلی راهو پیش رفتم
    ممنون آقای هانی

  11. علی می گوید

    سلام آقای نورهانی و تشکر بابت ویدئو های عالی شما، بنده چند سوال دارم که:
    ۱-آیا ایجاد وبلاگ،درست کردن یک سایت جدا از وب سایت اصلی ما(فروشگاهی) و نوشتن مطلب در آن هست ؟
    ۲- آیا اگر در سایت فروشگاهی یک صفحه رو برای نوشتن مطلب اختصاص داد وبلاگ نویسی محسوب میشه مثل(قسمت مقالات سایت خودشما ویا وبلاگ فرانش)
    ۳-آیا تاثیر گذاشتن ویدئو مانند مقاله در وبلاگ هست و باعث بالاتر رفتن رتبه سایت میشه؟

  12. حسین می گوید

    پست هاتون تاریخ نداره !
    از روی تاریخ کامنت ها باید فهمید که این مطلب حدودا برای چه تاریخی هست

  13. طراحی سایت اولکا می گوید

    طراحی سایت اولکا
    ممنون از این همه راهنمایی خسته نباشید و موفق باشید

  14. چنگیز می گوید

    کلیپ بسیار مفیدی بود. قسمتی از کلیپ از یک موسیقی بی‌کلام استفاده کردید. اگر نامش را بگویید ممنون می‌شوم.

  15. چنگیز می گوید

    آقای نورهانی شما مدام از اهمیت ایمیل مارکتینگ می‌گویید. خوب ما از اشتیاق این سرویس درمانده مانده‌ایم. چون سرویسی مناسب برای آن سراغ نداریم. ما فعلا یک استارتاپ هستیم و آن‌قدری هزینه نداریم تا به این سرویس‌های ایمیلینگ شهریه بپردازیم. لطفا ما را راهنمایی بکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.