رقیبان شما چه کسانی هستند و از آنها چه چیزی را می توانید بیاموزید؟

در برنامه زیری تجارت هرگز نمی توان بدون بررسی رقیبان کاری را شروع کرد. برای شروع کار، در زمینه کاری خودتان در اینترنت جستجو کنید. تمامی صفحات و خدمات رقیبان را مورد بررسی قرار دهید. به نحوه پیاده سازی سایت آن ها دقت کنید، نوع خدماتی که ارائه می دهند را بررسی کنید.
فعلا در مورد بهینه سازی سایت فکر نکنید. در حال حاظر فقط به ایده های تجاری خود فکر کنید. ابتدا یک جدول ایجاد کنید و نام رقیبان را در آن درج کنید، سپس به نوع قدرت و خدمات آن ها امتیازی بدهید. سپس نام تجارت خود را در خط آخری قرار داده و ببینید نسبت به رقیبان خود چه آورده جدیدی دارید و اگر خود را به جای مشتری فرض کنید از خودتان خرید می کنید یا از آن ها؟
حال پس از بررسی و پیدا کردن نقطه ضعف ها به بهینه سازی برنامه تجارت خود بپردازید.
به وب سایت هر کدام از رقیبان خود بروید و به صورت دقیق خود را به جای ذهن مشتری بگذارید. آیا از ظاهر سایت لذت میبرید؟ آیا می توانید به عنوان الگو از آن استفاده کنید؟ آیا می توان سلیقه های مختلف مشتریان را تفکیک کرد؟
این بهترین راه برای شروع یک تجارت خوب است. قبل از این که به صورت دقیق وارد مبحث بهینه سازی بشویم ، خیلی خوب هست که زمانی را برای بررسی افرادی قرار دهیم که در تجارت اینترنت موفق هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.