آموزش سئو – افزایش رتبه سایت

در چند ماه گذشته درخواست های بسیاری، برای بهینه سازی سایت (سئو) از سوی کاربران دریافت کردم. بعضی از این دوستان سایت های تجاری داشتند بعضی فروشگاه اینترنتی و بسیاری از کاربران سایت آگهی. در حال حاظر بر روی سئو چند سایت کار می کنم. و برخی کار ها رو به علت مشغله نمی توانم قبول کنم. ولی بنا به درخواست چند تن از کاربران این مقاله را برای شما می نویسم تا با اجرای این تکنیک های ساده رتبه سایتتان را افزایش دهید.

در یکی از مصاحبه ها با یکی از مدیران بخش موتور جستجو گوگل، گزارشگر از وی پرسید: لطفاً یک نکته مهم برای بینندگان ما در زمینه بهینه سازی سایتشان بگوئید؟
ایشان در پاسخ گفتند: ” همواره مطالب خوب و مفیدی را برای سایتتان بنویسید و مطمئن شوید که کلمات کلیدی خود را در تیتر و متن سایتتان قرار داده اید. مثلا اگر شما دندانپزشکی در شیکاگو دارید آیا نام شیکاگو را در تیتر و متن سایت، که به صورت خوانا برای کاربران باشد قرار داده اید. در این صورت کاربرانی که دندانپزشکی در شیکاگو را جستجو می کنند مطلب شما را پیدا می کنند. به همین سادگی.”
گزارشگر پرسید: اگر همه این کار را انجام دهند چه اتفاقی می افتد؟
جواب: ” خوب پس در این جا رقابت ایجاد می شود. برای ما مهم هست که اطلاعات سایت شما برای کاربران مفید باشد. در دنیای وب معمولا وقتی کاربران از مطلب شما راضی باشند و یا تحلیل پذیر باشد آن را در سایت خودشان منعکس می کنند. و لینک شما را به عنوان منبع قرار می دهند پس ما متوجه می شویم که این سایت مطالب خوبی دارد و بر اساس لینک های آن این سایت را در رتبه های بهتری قرار می دهیم.”

از این مصاحبه می توان متوجه ۲ نکته شد:
۱-مطلب خوب و قرار دادن کلمات کلیدی در تیتر و متن سایت
۲-لینک به این مطلب
در مورد بخش اول در مقالات قبل صحبت کردیم.
اما برای گزینه دوم شما علاوه بر این که دیگران به شما لینک بدهند خودتان نیز به صورت دستی می توانید برای سایتتان لینک ایجاد کنید.
در مقاله بعدی در مورد ساخت لینک توضیح خواهم داد.

1 نظر
  1. مهندس میرزایی می گوید

    ممنون
    عالی بود
    سایت بسیار زیبایی دارید
    از کسایی که تو کارشون جدی هستن خیلی خوشم میاد
    مشتری پرو پا قرص شما آگهی۹۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.