ارائه خدمات و محتوای با کیفیت

ایجاد و استفاده از محتوای با کیفیت، سایت شما را نسبت به تمامی بخش هایی که در قبل گفتیم، درگیر می کند. کاربران محتوای خوب را در زمانی که سایت را مشاهده می کنند تشخیص می دهند. و ممکن است کاربران دیگری را به سمت شما هدایت کنند. این می تواند از طریق ارسال در وبلاگ هایشان ، سایت های ارتباط عمومی، ایمیل ، انجمن ها و سایتشان باشد. در این زمان است که گوگل به با اهمیت بودن آن صفحه پی برده و شما را در جایگاه خوبی در نتایج جستجو قرار می دهد.

شیوه های خوب برای محتوا

۱. نوشتن مطالب خوانا – کاربران مطالبی را تمایل دارند بخوانند که کاملا خوانا باشد.
اجتناب کنید از:
– نوشتن مطالب سایت با غلط املائی فراوان.
– قرار دادن مطالب در تصاویر (ممکن است کاربران بخواهند آن مطلب را کپی کنند، همچنین موتور های جستجو نمی توانند مطالب داخل تصاویر را بخوانند.)
۲. سازماندهی مطالب سایت – همیشه این نکته، که اطلاعات سایت خود را سازماندهی کنید برای شما سودمند است. زیرا کاربران به راحتی می توانند مطالب مورد نیاز خود را در سایت پیدا کنند.
اجتناب کنید از:
– قرار دادن نوشته های بسیار زیادی پشت سر هم بدون پاراگراف، تیتر و جدا ساز
۳. استفاده از زبان وابسته – به کلماتی فکر کنید که کاربران آن ها را جستجو می کنند، تا بخشی از مطالب شما را پیدا کنند. برای این کار میتوانید از ابزار Google keyword tool استفاده کنید در آن جا می توانید ببینید که کاربران معمولا چه عباراتی را جستجو می کنند.
۳. ایجاد محتوای تازه و یگانه – مطالب تازه نه تنها باعث می شود که کاربر مجددا به سایت برگردد بلکه باعث آمدن کاربران جدید نیز می شود.
اجتناب کنید از:
– کپی کردن اطلاعات از سایت های دیگر
– موجود بودن چنین نسخه ای از مطلب در سایت شما.
۴. ارائه خدمات و مطالب منحصر بفرد – تصمیم بگیرید که خدمات جدید را در سایت خود طراحی کنید که سایت های دیگر آن را ارائه نمی دهند.
۵. مطالب را برای کاربران بنویسید ، نه موتور های جستجو – در صورتی که وب سایت خود را برای نیاز های کاربران طراحی کنید و مطمئن باشید که سایت شما در دسترس موتور های جستجو است، و همیشه باعث نتایج مثبت می شود.
اجتناب کنید از:
– اضافه کردن کلمات کلیدی اضافه برای موتور های جستجو که برای کاربران نامفهوم هستند.
– نوشته هایی که قابل مشاهده برای کاربران نیستند ولی برای موتور های جستجو قابل مشاهده هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.