آموزش بازاریابی

بازاریابی در دنیای امروز توسط اینترنت و شبکه های اجتماعی نصبت به سال های قبل بسیار متحول شده است. ما امروز در بهترین تمدن بشری در زمینه ارتباطات هستیم. امروزه با استفاده از اینترنت می توانید پیام خود را به تمام دنیا ارسال کنید و آن ها را از خدمات خود با خبر سازید.  برای بازاریابی اینترنتی روش های رایگانی برای بازاریابی وجود دارند که در ادامه به معرفی برخی از این روش های می پردازیم.

۱-موتور های جستجو: موتور های جستجو ارزان ترین و همچنین قویترین ابزار برای معرفی خدمات خود به کاربران است. تحقیقات نشان داده کاربرانی که از طریق موتور های جستجو وارد سایتی می شوند علاقه بیشتری به استفاده از خدمات آن سایت دارند.
۲-سایت های آگهی: کافیست عبارت آگهی رایگان را در اینترنت جستجو کنید آنگاه خواهید دید که صد ها سایت برای شما نمایش داده می شود. در تک تک آن های عضو شده و محصولات و خدمات خود را در آنجا درج کنید.
۳-ثبت سایت: با جستجوی ثبت سایت سایت خود را در این دایرکتوری ها ثبت کنید. برنامه ریزی کنید و در هر روز سایت خود را حداقل در ۱۰ سایت ثبت کنید.
۴- انجمن ها: در تمامی انجمن های مربوط به خدماتتان عضو شده و مقالات خود را همراه با لینک سایتتان در آن جا درج کنید.
۵-سایت های اجتماعی: در سایت های اجتماعی عضو شوید و در زمینه کاری خود گروهی را ایجاد کنید سپس آن گروه را به همه معرفی کنید و در گروه خود و معرفی خدماتتان بپردازید.
۶-ارسال خبر: با جستجوی کلمه ارسال خبر ، مقالات خود را به سایت های خبری ارسال کنید. این کار برای شما اعتبار ایجاد میکند.
۷-تبادل لینک: با سایت های دیگر تبادل لینک کنید این کار هم برای موتور های جستجو موثر است و هم کاربران جدیدی را برای شما ایجاد می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.