افزایش نرخ تبدیل عضویت

در ادامه روش‌های افزایش نرخ تبدیل در این آموزش به افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان سایت به اعضای سایت می‌پردازم. روش محاسبه آن بسیار آسان است کافی ست تعداد کل اعضا را بر تعداد کل بازدید کنندگان سایت تقسیم کنید و نتیجه را در عدد ۱۰۰ ضرب کنید. با این فروشم می‌توانید نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به اعضای سایت را محاسبه کنید. به عضویت در آوردن بازدیدکنندگان به اعضای خبرنامه بستگی به شرایطی دارد که پیشنهاد رد نشدنی خودتان را به مخاطب می‌دهید.
اگر شما یک صفحه عضویت را تبلیغ می‌کنید، این صفحه شما باید اطلاعات کافی در مورد سیستم خبرنامه شما را در اختیار مخاطبین قرار دهد. و معمولاً می تاوانیم این افراد را از طریق موتور های جستجو و روش‌های تبلیغاتی دیگر وارد سایت کنیم.
در اکثر مواقع کاربران معمولاً ایمیل خودشان را زمانی در اختیار شما قرار  می‌دهند که مطمئن هستند اطلاعات با کیفیتی را در اختیار آنان قرار خواهید داد. اگر آن‌های در حال حاضر در سایت شما هستند باید آن‌ها را به این صفحه دعوت کنید.

 
در زیر چند نکته مهم برای بهتر کردن نرخ تبدیل را می‌نویسم:
این اطمینان را به مخاطبین خودتان بدهید که اطلاعات آنان نزد شما به صورت امن خواهد بود و شما تحت هیچ شرایطی اطلاعات آنان را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهید. قبل از این که در سایت خودمان از این جمله استفاده کنم نرخ تبدیل سایت بسیار پایین بود ولی با اضافه کردن این جمله ساده نرخ تبدیل اعضا بیشتر شد.
مزایای استفاده از خبرنامه خودتان را برای مخاطبین برجسته کنید. در شروع صفحه با جملات کلیدی منفعت مخاطب از استفاده خبرنامه خودتان را بنویسید. این دید باید در مخاطب شما ایجاد شود که اگر در خبرنامه شما عضو نشود اطلاعات مهم و کمیابی را از دست خواهد داد.
به عنوان هدیه یک فایل آموزشی رایگان را به آن‌ها پیشنهاد دهید. مانند کتاب رایگان ، فایل صوتی و یا فیلم آموزشی. در مورد نحوه ساخت این محصولات رایگان قبلاً صحبت کرده‌ایم. کافی ست در سایت جستجو کنید. اما نکته مهم این است که این فایل آموزشی رایگان یک شروع برای شما و مخاطبتان است. پس اطلاعات کامل خودتان را در این فایل قرار دهید.
اگر شما یک کتاب آموزشی را در اختیار مخاطب خودتان قرار می‌دهید. اگر همانند آن در اینترنت وجود دارد باید به مخاطب خودتان بگویید که این فایل آموزشی چه تفاوتی با آن کتاب‌های دارد. چون ممکن است سایت‌های دیگر نیز مانند این کتاب شما را در اختیار کاربران خودشان قرار دهند.
جایگاه فرم عضویت خودتان را تغییر دهید.از بالا سمت چپ به بالا سمت راست. می‌تواند نرخ تبدیل سایت شما را تغییر دهد. در هر تغییر نرخ تبدیل خودتان را محاسبه کنید. میزان نرخ تبدیل دو بخش را مقایسه کنید. می‌توانید مکان‌های متفاوت را نیز امتحان کنید و بهترین جایگاه برای بهترین نرخ تبدیل را بدست آورید.
از جملات دعوت به انجام استفاده نمایید. با استفاده از این جملات می‌توانید اشتیاقی فوری در کاربر ایجاد کنید که اطلاعات خودش را در اختیار شما قرار دهد.
در آموزش‌های بعدی در مورد روش‌های دیگر افزایش نرخ تبدیل برای شما می‌نویسم.

علی نورهانی
منبع مدیرسایت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.