در اینترنت مطلب حرف اول را می زند!

یکی از مهمترین فاکتور هائی که برای یک سایت موفق لازم است، این است سایت شما اطلاعات خوب و خواصی را در اختیار مشتری قرار دهد. و برای این که به آن مقاله، صاحب سایتی بخواهد لینک بدهد باید این سوال را از خودتان بپرسید “چرا باید یک سایت به سایت ما لینک بدهد؟”

وقتی برای اولین بار با مشتری صحبت می کردم . این نکته رو توضیح می دادم که به هیچ وجه لینک را خریداری نکنند. همچنین انژی زیادی برای تبادل لینک نگذارند. بعضی از تبادل لینک ها با سایت های همکار خوب هست ، ولی نمی خواهید که ۱۰۰% از لینک های شما (یا ۵۰% ) بستگی به آن داشته باشد.
اگر این کار را انجام دهید دچار یک مشکل جالب می شوید. شما می خواهید مردم چیزی را به شما بدهند، ولی شما چیزی را در مقابل برای ارائه به آن ها ندارید. به نظر جالب نیست، مگر نه؟

web-contentولی در کل اون قدر هم بد نیست، در حقیقت وب بر مبنای لینک ها ادامه پیدا میکنه. افرادی که سایت یا صفحاتی ایجاد می کنند که دارای اطلاعات مفید و یکتا می باشد. ولی حتی اگر سایت شما دارای اطلاعات بسیار کامل و عالی باشد باز هم به لینکهائی به سایت خود نیاز دارید.

و نکته مهم اینجاست، این سایت ها وقتی دارای اطلاعات خوبی باشند مورد استقبال قرار میگیرند، و سایت های دیگر به آن سایت و مقالاتش لینک میدهند. موتور های جستجو خیلی خوب متوجه می شوند که کدام سایت ها دارای اطلاعات موثق هستند. و ارزش آن لینک ها بسیار بیشتر از لینک های دیگر است. اگر شما می خواهید ده ها هزار ، یا صد یا هزاران لینک و یا حتی میلیون ها بازدید در روز را داشته باشید. به این نوع لینک ها نیاز دارید.

کیفیت مطالب

نوشتن ۲۵ مقاله در موضوعاتی که دیگران در مورد آن ها نوشته اند ممکن است از هیچ بهتر باشد، و شما ممکن است بابت آن لینک هائی را دریافت کنید، ولی نباید انتظار داشتن لینک های زیادی از آن مقاله ها را داشته باشید.
مهمترین چیز این است که شرکت شما به این نیاز دارد که به یک حرفه ای در زمینه کاری خود تبدیل شود، و شما باید آن را در نوعی جدید که قبلا ایجاد نشده بسازید. اکثر افراد حرفه ای این کار را انجام می دهند.
برای مثال، اگر در زمینه ای خواص مانند برنامه نویسی فعالیت می کنید. باید ساختار سایت شما کاملا بیانگر برنامه نویس بودن شما باشد. وقتی کاربر سایت شما را بازدید می کند باید اطلاعات یکتا و مفید در زمینه برنامه نویسی از سایت شما فرا بگیرد. این کار چند مزیت دارد:

۱- موتور های جستجو عاشق مطالب جدید و تازه هستند.
۲- کاربر سایت شما را به عنوان یک حرفه ای تجسم کرده و می توان آن کاربر را به بازدید کننده روزانه تبدیل کرد.
۳- باعث لینک های زیادی به مقالات شما می شود.
۴- و در آخر هم ترافیک سایت شما افزایش پیدا می کند.

بعد از مدتی موتور های جستجو به سایت شما اعتماد پیدا میکنند. و هر مطلب جدیدی در سایت شما در کمتر از ۲ ساعت در نتایج موتور های جستجو قرار خواهند گرفت.
هر روز سعی کنید مطالب جدید و تازه در سایت خود قرار دهید . و نتایج آن را مشاهده کنید.
خلاصه
محتوای سایت شما همانند یک اصلحه در وب هستند. از آن ها برای بدست آوردن بازار اینترنت استفاده کنید. مطمئن باشید که محتوای شما با ارزش هستند. و باعث افزایش بازدید شما خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.