شما کجا و چگونه برنده خواهید شد؟

هر روز دنیای اینترنت رقابتی تر می شود، ولی بدین معنا نیست که شما نتوانید در جایگاه خوبی قرار بگیرید. اگر فکر می کنید که بودن در رتبه های اول در حال حاظر مشکل است، از امروز ۵ سال صبر کنید. برد در امروز بیشتر در بدست آوردن جایگاه های مناسب است. اگر بیشتر از جنبه تجاری به آن نگاه کنید ، تلاش شما برای برنامه بهینه سازی تاثیر گذار تر خواهد بود.

 
با یک برنامه بهینه سازی متمرکز (بدون تنبلی) با گذشت زمان می توانید در جایگاه های بسیار خوبی در موتورهای جستجو قرار بگیرید. مهمترین نکته ها برای برنده شدن شما موارد زیر است:
۱- اعتماد سازی برای کاربران: خود را به صورت یک حرفه ای نشان دهید. در صورت اعتماد به شما کاربران پول بیشتری را پرداخت می کنند.
۲- بروز بودن: همواره اطلاعات خود را به روز نگاه دارید. و آن ها را به مشتریان خود منعکس کنید.
۳- پشتیبانی : در صورت ارائه پشتیبانی خوب کاربران خود به تبلیغات شما می پردازند. هر نوع کالا یا خدماتی را دارید یک نوع خدمات پشتیبانی ایجاد کنید. خدمات پشتیبانی برای مشتری احساس امنیت می کنند.
۴- ارائه محصولات با کیفیت: ارائه محصولات با کیفیت باعث ماندگاری مشتریان می شود بدست آوردن مشتریان جدید چندین برابر نگهداری مشتریان قدیمی هزینه می برد. با ارائه خدمات خوب مشتریان خود را دائمی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.