آموزش سئو – انتخاب کلمات کلیدی مناسب

۸۴% جستجو کنندگان هرگز بر روی گزینه صفحه دوم موتور های جستجو کلیک نمی کنند. فقط برای یک لحظه به این نکته توجه کنید. فرض کنید که اینترنت یک شهر بزرگ است، با فروشگاه های فراوانی که در آن وجود دارد. بودن سایت شما در ۱۰ نتیجه اول یعنی داشتن یک مغازه بر خیابان اصلی شهر و بودن در رتبه های بعد از ۲۰ مانند مغازه های انتهای بازار هستند. وقتی شما مغازه های بر را داشته باشید، خریداران بیشتری نسبت به مغازه های انتهائی دارند، همین مصداق هم مانند سایت شما در نتایج جستجو می باشند.

آمار بررسی های اخیر در زمینه جستجو بیانگر این است که بیش از ۸۴% کاربران به صفحه دوم مراجعه نمی کنند. ظاهرا، آمار نشان داده که کاربرانی که از طریق موتور های جستجو سایت را پیدا می کنند احتمال خرید آن های بیشتر از سایت هائی هست که سایتشان را در جاهای دیگر تبلیغ می کنند.

فرض کنید در زمینه کاری شما هر روز کاربران جدید به دنبال خدمات شما هستند، ولی رقیبان شما با پیشی گرفتن در هر لحظه مشتریان شما را در دست می گیرند. پس اولین کاری که باید انجام دهید این است که رقیبان خود را بررسی کنید.

اولین کار برای بهینه سازی انتخاب کلمات کلیدی مناسب است.

بیشترین اشتباهی که مدیران سایت می کنند این است که کلماتی را انتخاب میکنند که از نظر آن ها مهم است. و در آن کلمه در رتبه اول قرار دارند. ولی کاربران آن کلمه را جستجو نمی کنند. بله نکته مهم این جا است که شما باید کلماتی را انتخاب کنید که کاربران آن ها را جستجو می کنند. در آموزش انتخاب کلمه کلیدی به شما تک تک تکنیک های انتخاب کلمات کلیدی را آموزش خواهم داد.

مهم ترین نکته در زمینه انتخاب کلمه کلیدی مناسب انتخاب نام سایت و دامنه سایت است. پس در انتخاب نام تجارت خود وسواس به خرج دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.