آموزش سئو ، بهینه سازی سایت بخش اول

بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو هنری است که شما  وبسایت خود را در رتبه های بالا در موتور های جستجو قرار دهید. اما سوال اینجاست چرا باید در رتبه بالا قرار بگیرید؟ خوب در این مقاله به دلایل اصلی این کار می پردازیم.
۱-    موتور های جستجو بیش از ۹۰ درصد کاربران را در اینترنت تشکیل می دهند. و سهم گوگل ۷۵% در اروپا و آمریکا است.  و در حال حاظر گوگل به یک شرکت تبلیغاتی حرفه ای تبدیل شده است. دلیل پافشاری من بر گوگل این است که مهمترین موتور جستجو در اینترنت می باشد. ولی موتور های جستجوی دیگر، مزیت هائی هم دارند.
۲-    ۸۴% کاربران هرگز به صفحه دوم مراجعه نمی کنند . همچنین ۶۵% کاربران روی تبلیغات گوگل کلیک نمی کنند. بودن در رتبه های اول در گوگل موجب ورود کاربران خواهد شد که به دنبال کالا و خدمات سایت شما هستند.
۳-    حدود ۱۵% تجارت تقریبا آنلاین شده و پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۲۰ به بیش از ۸۰ % برسد. و در تمامی کشور ها از جمله ایران تجارت الکترونیک رو به افزایش است.
۴-    در این سری مقالات من ۷ گام اصلی برای بهینه سازی و تبلیغ سایت شما را معرفی خواهم کرد. و این کاری است که من برای تمامی مشتریانم انجام می دهم، و شامل تمامی نکات مورد نیاز برای بودن در رتبه های اول در موتور های جستجو می باشد. باقی آن بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد.
۵-    اگر شما یک سایت جدید دارید یا یک سایت با طول سابقه زیاد. در این سری ما اصول اولیه را به طور کامل بیان میکنیم. و با پیاده سازی تک تک این موارد می توانید سایت خود را در رتبه های بالا قرار دهید.
۶-    در این دوره آموزشی من بر ۷ نکته را مورد بررسی قرار خواهم داد.  و شما می توانید سوالات خود را مطرح کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.