چگونه با فروش دانش خود از اینترنت درآمد کسب کنیم؟

به دو شیوه می‌توان از طریق فروش اطلاعات و دانش خود از اینترنت کسب درآمد کرد. آن اطلاعات را خودمان به کار بگیریم و کسب درآمد کنیم و یا آن اطلاعات را در اختیار دیگران قرار داده و کسب درآمد کنیم. اگر می خواهید روش دوم را انتخاب کنید. این آموزش را برای شما نوشته‌ام. یکی از ویژگی‌های اینترنت این است که به صورت مستقیم می‌توانید با مخاطبین خودتان در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید. پس وظیفه اصلی تجارت شما در اینترنت باید این باشد «جمع آوری اطلاعات علاقه‌مند به خدمات شما». سپس باید محصول آموزشی را تولید کنید که نیاز اصلی این مخاطبین را برطرف کند. در آن زمان می‌توانید درآمد بسیار زیادی از طریق فروش اطلاعات در اینترنت بدست آورید.
شما حتماً در زمینه خاصی تخصص دارید و در غیر این صورت می‌توانید در زمینه ای خاص در اینترنت تحقیق کنید. در این آموزش به شما می‌گویم که برای فروش اطلاعات و دانش خود چه کارهائی را باید انجام دهید.
آیا تا به حال به خودتان گفته‌اید که: ای کاش ایمیل افرادی را داشتم که وقتی به آن‌ها ایمیل ارسال می‌کنم آن‌ها از من خرید کنند؟
افراد زیادی در اینترنت هستند که همواره به دنبال محصول آموزشی شما برای رفع مشکلات و نیاز های خودشان هستند. کافی است اطلاعات تماس این افراد را بدست آورید!.
برای شروع این کار در زمینه کاری و تخصصی خودتان یک محصول آموزشی رایگان با فرمت های تصویر، صوت و PDF بسازید. در آموزش بعدی به نحوه ساخت محصول آموزشی با این فرمت ها می‌پردازم. باید این محصول را به گونه ای طراحی و پیاده سازی کنید که دقیقاً افرادی که مخاطب شما هستند آن را دریافت کنند. صفحه ای در سایت خود بسازید که کاملاً ساده باشد؛ و اطلاعاتی در مورد این محصول آموزشی رایگان در صفحه خود قرار دهید نام این صفحه Landing Page یا صفحه فرود است.
این صفحه باید دارای فرمی باشد که نام و ایمیل مخاطب شما را دریافت کرده و هدیه رایگان را در اختیار او قرار دهد و در تبلیغات خود کاربران را به این صفحه سایت هدایت کنید. افرادی که علاقه‌مند به خدمات شما باشند حتماً این هدیه شما را دریافت می‌کنند و مهم‌ترین پیام آن این است. «ما کاربر هدف شما هستیم».
حالا کار ساده شد. ما در لیست خودمان افرادی را داریم که علاقه‌مند به خدمات ما هستند. چند هزار نفر باشند و یا صد هزار نفر آن‌ها به خدمات و محصولات شما علاقه خود را نشان داده‌اند.
مرحله بعدی بخش تولید محتوی در وب است که بتوانید از طریق آن کسب درآمد کنید. در زیر انواع روش‌های مختلف برای فروش دانش و اطلاعات از طریق اینترنت را لیست کرده‌ام:
سیستم اشتراک در سایت
 خبرنامه
محصولات آموزشی
دوره های آموزشی آنلاین

برای این که سایت خود را به سیستم کسب درآمد خودکار تبدیل کنیم. باید یک استراتژی صحیح برای سایت آموزشی خود طراحی و پیاده سازی کنیم. با پیاده سازی صحیح این سیستم. در هر لحظه از شبانه روز و در هر جایی که باشید درآمد شما متوقف نخواهد شد. با پیاده سازی صحیح این سیستم کاربران از منابع ترافیک مناسب وارد سایت شده. عضو لیست یا خبرنامه شما می‌شوند و با ارسال ایمیل‌های پی در پی تبدیل به خریدار خواهند شد و پس از آن با ارائه محصولات جدید باز می‌توانید آن‌ها را به سایت خود بازگردانید تا مجدداً از شما خرید کنند یعنی خریدار را به مشتری خود تبدیل کنید.
کافی ست مطالبی خوب و بی نظیری در سیستم سایت خود داشته با شید و بتوانید اطلاعات افراد بازار هدف خود را جمع آوری کنید؛ و سپس از دانش خود را به آن‌ها بفروشید.
در آموزش بعد به نحوه تولید انواع محصولات آموزشی برای وب می‌پردازم.

15 نظرات
  1. iman می گوید

    عالی بود ممنون

  2. محمد رضا عابدینی می گوید

    سلام عزیز ، ممنون و سپاسگزار از حسن نیت و خیر خواهی شما اگر اجازه بدید در ایمیل بیشتر از اطلاعاتتان استفاده کنم .

  3. roozbeh می گوید

    میخام درامد کسب کنم

    1. علی می گوید

      حتما امتحان کنید.
      کسب درآمد اینترنتی
      سایت داشته باشید یا وبلاگ

  4. پروژه مدیریت می گوید

    عالی بود

  5. مهدی می گوید

    سلام لطفأ راهنمایی کنید چگونه میتوان با مشاهده یا کلیک روی وبسایت به کسب درآمد رسید بدون فروش محصول لطفأ برام ایمل کنید ممنون

  6. بیتا می گوید

    با سلام
    ببخشید من یه سوال داشتم بیش از ۵ ساله این سایت رو راه اندازی کردین هنوز به رتبه زیر ۱۰۰۰ الکسا نرسیدین؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. علی نورهانی می گوید

      در مقاطع زمانی تجربه الکسای ۵۰۰ ابران رو هم داشتیم.
      ولی الکسا دلیلی برای سنجش موفقیت سایت نیست.
      سایت ما هم یک سایت تخصصی هست نه عمومی

  7. مهری می گوید

    سلام یک راهنمایی از شما میخاستم من یک مقاله ترجمه کردم میخام اونو از طریق اینترنت بفروش برسونم امکان داره راهنمایی کنید چجوری باید اینکارو انجام بدم؟

  8. ستاره می گوید

    سلام. چطور میتونم با داشتن وبلاگ کسب درآمد کنم. لطفا راهنمایی کنید. پاسخ را لطفا به ایمیل بفرستید

  9. محمدرضا می گوید

    سلام .منم سوال ستاره خانم داشتم.چجوری از وبلاگ کسب در آمد کنم

  10. fariba می گوید

    سلام من هم سوال آقا محمدرضا و تاره خانمو داشتم میشه لطفا برا من هم به ایمیلم ارسال کنید

  11. mehranamiry می گوید

    سلام
    من کلا هیچی راجع به در آمد اینتزنتی نمدونم .
    امکانش هست بتونم موفق بشم ؟

    1. علی نورهانی می گوید

      سلام
      در دوره متخصصین ثروتمند می توانید از دانش و تخصص خودتان کسب درآمد کنید.

  12. مهیار می گوید

    سلام و خسته نباشید
    منم میخوام درامد کسب کنم میشه لطفا کمک کنید؟
    ممنون از اطباعات مفیدتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.