گوگل بهترین گزینه برای بازاریابی اینترنتی

با استفاده از تکنیک های بهینه سازی سایت شما می توانید کلمه مورد نظر خود را در نتایج بهتری در موتور های جستجو قرار دهید. اما نکته مهم این است که چه کلمه این برای بازاریابی اینترنتی شما مناسب است. استفاده درست از تکنیک های سئو می تواند کاربرانی را که شما خواسته اید را به سایتتان هدایت کند. ولی با کمال تعجب می بینید که کاربران سریعا سایت شما را ترک می کنند و از خدمات شما استفاده نمی کنند. اینجاست که باید از علم بازاریابی اینترنتی برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید. علم درست بهینه سازی سایت به تعریف زیر است:
بهینه سازی کلمات کلیدی که کاربران جستجو می کنند و جستجوی آن ها مطابق با خدمات و محصولات شماست. یعنی دریافت کاربر هدف از موتور های جستجو.

 
شما باید ۲ نکته را در نظر داشته باشید:
کاربرانی را به سایت خود هدایت کنید که به خدمات شما نیاز دارند.
کلماتی را بهینه سازی کنید که توسط کاربران بیشتر جستجو می شود.

بهترین ابزار برای این که متوجه شوید چه کلماتی به چه میزان توسط کاربران جستجو می شوند. می توانید از خود سایت گوگل توسط لینک زیر استفاده کنید.
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
بسیاری از سایت ها اصلا اصول بهینه سازی را رعایت نمی کنند به همین دلیل شما به راحتی می توانید از آن های پیشی بگیرید و رقابت کنید.
وب سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه کنید و هر روز ۱ ساعت برای آن وقت بگذارید.
تجربه نشان داده که کاربرانی که از سوی گوگل به سایت وارد می شوند بیشتر از افرادی که توسط بنر های تبلیغاتی وارد سایت می شوند از سایت خرید می کنند.
با بهینه سازی سایت خود می توانید همواره به صورت رایگان از گوگل کاربرانی را دریافت کنید که از شما خرید می کنند پس خودتان را از این امکان محروم نکنید و همین امروز برای بهینه سازی سایت خود اقدام کنید.
برای خدمات بهینه سازی سایت خود برای موتور های جستجو با ما تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.