۵ گام آسان برای داشتن برندی بهتر

ارزش و مفهوم نام تجاری خود را تعیین کنید و مطمئن شوید که آن دقیقاً منعکس کننده‌ی نام تجاری شماست .

یک: برای اینکه از این سناریو مطمئن شوید وجود دارد : اگر شما هر کدام از ارزش‌ها را حذف کنید ، عملکرد و اعتبار برنتان نیز از بین خواهد رفت و همه چیز متوقف خواهد شد ؟ اگر نه پس ارزش ، یک ارزش واقعی نبوده است .

دو : یک استراتژی موقعیت یابی که برند شما را در دسته‌ی مورد نظرتان به یک رهبر تبدیل می‌کند را تعیین کنید و یا توسعه دهید . منظور ما یک شعار نیست که فقط الهام بخش باشد بلکه هر چیزی است که باعث می‌شود تا مشتری پول بیشتری بابت آن بپردازد .

سه : پالت رنگ خود را انحصاری کنید . به رقبای خود نگاهی بیندازید و یک رنگ را به عنوان یک نماد که به طور انحصاری نشان دهنده‌ی برند تجاری شما باشد را انتخاب کنید . UPS فکر کنید .

چهار : با سهامداران مختلف صحبت کنید و  مطمئن شوید که درک آن‌ها از برند شما دقیقاً بازتاب کننده‌ی همان واقعیتی باشد که برند تجاری شما آن‌را منعکس می‌کند .

پنج :  آیا لوگوی برند شما همگام با فرهنگ نام تجاری شما است ؟ آیا آن به بروز رسانی و موارد دیگر احتیاج دارد ؟ بسیاری از شرکت‌های طراحی گرافیکی و آژانس‌های تبلیغاتی معتقدند که نام تجاری از اینجا شروع می‌شود – جای تأسف است . لوگوی نام تجاری باید ارزش شما را منعکس کند و آن‌را به تمامیت نشان دهد و همچنین به متمایز شدن شما نیز کمک کند . لوگوی شما در اصل چهره‌ی برند شماست و اینکه چطور مردم را با دیدگاه بصری شما آشنا کند بسیار مهم است .

به طور طبیعی کارهای بسیاری برای یک برندینگ وجود دارد اما اگر شما به خوبی قادر به ساخت همین ۵ مرحله در یک پیام منسجم باشید به راحتی می‌توانید برند تجاری خود را تقویت کنید و مطمئن باشید که این امر در افزایش میزان فروش محصولات و یا خدمات شما بسیار مثمر ثمر خواهد بود .

5 نظرات
  1. الناز عظیمی می گوید

    آموزنده بود و جالب. ممنون آقای نورهانی

  2. پیام بابایی می گوید

    با سلام و درود
    مانند همیشه مختصر و مفید!
    عالی بود.
    پیروز و پایدار باشید.

  3. علی کارمنی می گوید

    پالت رنگ رو خیلی خوب اومدین. بنظر من باید یک یا حداکثر دو رنگ برای برند خودمون انتخاب کنیم که از رقبا متمایز باشه. مثل اپراتورهای الآن مخابراتی ما.

  4. مولتی متر می گوید

    تشکر عالی بود

  5. شیما می گوید

    آقای نورهانی ممنون از مطلب خیلی خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.